woensdag 8 mei 2013

intrieur

hi !

ik heb gister avond een super leuke site ontdenkt waar ze hele mooie meubels hebben voor een redelijke prijs. ik houd erg veel van mijn meubels in mijn kamer verschuiven en weer nieuwe spulletjes te kopen de site heet fashion for home  ze hebben er spullen vanaf €14 tot meer dan €500 euro
ik heb een collage gemaakt met meubels voor in een slaapkamer ik zou deze nemen als ik bijvoorbeeld ga verhuizen en naar niks hoef te kijken.




ik weet niet hoe het komt maar ik kom altijd op witte meubels terecht ik vind het denk ik fijn om in een lichte kamer te komen en dan op te pimpen met een druk behang en mooie accessoires.

ik heb nu ook witte meubels een grijze muren en witte muren en roze accessoires.

dus kijk zeker op de site klik  hier om de site te bezoeken.

bye
xoxo
Gwen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten