donderdag 9 mei 2013

21 April concert Beyoncé !

hee!

het is alweer een tijdje geleden dat ik heb geschreven maar ik ben van plan om toch weer te beginnen.
deze post gaat over het concert waar ik ben geweest bij Beyoncé samen met mijn  vriendin Desley. we hadden er meteen een dagje weg van gemaakt eerst gingen we samen naar de Primark in Rotterdam toe wat erg leuk was daarna gingen we naar Amsterdam toe we waren er ongeveer om 6 uur en om half 7 zouden we naar binnen komen we waren echt op tijd want stonden vrij vooraan in de rij !




we hadden gewoon zit plaatsen dus hoefde ons geen zorgen te maken voor duwen en trekkende mensen voor een plaats.

de deuren gingen pas om 7 uur open maar we zaten wel echt heel dicht bij !!

                                                      zo dichtbij zaten we.


eerst was er een voorprogramma van Eva Simons ze was heel goed maar we waren natuurlijk allemaal aan het wachten op Beyoncé om 9 uur begon het dan echt met een spectaculair entree begon het concert oh , wat hebben wij genoten ! en wat was ze mooi !

we hebben niet zo goed foto's kunnen maken maar dit is wel een van de beste.




we hadden zelf shirtjes gemaakt met een foto van Beyoncé er op.

het was een hele ervaring als ze weer in Nederland komt dan zou ik weer proberen om een kaartje te bemachtigen ! de show was geweldig en de lichtshow ook en wat kan ze toch mooi zingen.


xoxo

Gwen van Tilburg 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten