zondag 12 mei 2013

review Sally Hansen nagellak ' So Much Fawn'

hee!

mijn moeder en ik hebben een nieuwe nagellak van Sally Hansen in echt een super mooi kleurtje ! So Much Fawn nummer : 260. hier heb ik wat foto's van hem gemaakt.





                                           wat een mooi flesje hĂ© ?


het is ook echt een fijn kwastje ! niet te dun maar ook niet te dik.


                        hier zit hij op mijn nagels hij dekt al na 1 laagje aanbrengen en droogt heel snel ! 
                        Het is echt een hele fijne nagellak ik ga zeker meer van Sally Hansen kopen !!

                        wij hebben hem gekocht bij ici paris xl voor  €11,99

                        wat vind jij van dit lakje ? laat een reactie achter.


XOXO 
Gwen van Tilburg.

                                     


Geen opmerkingen:

Een reactie posten