zaterdag 11 mei 2013

LOOKBOOK #1

hee!


ik heb wat foto's bij elkaar gezocht op www.lookbook.nu het is echt een leuke site om je ogen mee uit te kijken. er staan allemaal mode foto's op meestal wel van mensen die aparte kleren dragen. ik vind dat je wel gewoon respect moet hebben voor die mensen want het is hun stijl . en bovendien is het alleen maar goed dat ze dat aan durven en gewoon denken ik vind het mooi dus ik trek het aan !




                                         
                                             Dit is niet zo gewaagd vind ik maar wel een mooie outfit !
                                           Dit is wel al apart maar wel gaaf dat ze het aan durft !

 
                                            heel mooi deze outfit vind ik !

                                          heel apart dit noem ik nou een hipster gewoon You Only Live Ones !

dit is ook echt een hele mooie outfit.



hopelijk vonden jullie het leuk om dit te lezen ! laat gerust een reactie achter !


XOXO
Gwen van Tilburg

Geen opmerkingen:

Een reactie posten