zondag 13 januari 2013

how to : donut with braids

hi!

ik had bij de instagram : instabraid een super mooie donut knot gezien met vlechtjes en ik dacht meteen dat moet ik uit proberen bij iemand, ik vroeg mijn vriendin in die wilde het doen dit is de foto van de instagram.


wij hebben het ook geprobeerd het is best gelukt maar natuurlijk niet zo mooi als hier op het plaatje.


je hebt nodig :

  • een borstel
  • 2 elastieken 
  • schuifspeldjes
  • haarlak
  • ongeveer 7 kleine elastiekjes:


  • een haar donut 






stap 1 : maak een paardenstaart



stap 2 : doe de donut om de staart heen en verdeel dan het haar om de donut heen.


stap 3 : maak nu ongeveer 6 vlechtjes.


stap 4 doen er nu een elastiek om en draai de haren om de knot heen en maak het vast met schuifspeldjes.

stap 5 : trek de vlechtjes een beetje omhoog zodat je ze beter ziet.


stap 6 : doe nu wat haarlak in een borstel en maak de haren een beetje minder pluizig


het eindresultaat :




het zou leuk zijn als je een reactie achterlaat.

bye
xoxo
Gwen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten