zondag 19 mei 2013

shoplog

hee !

zoals beloofd heb ik vandaag een shoplog, ik heb gister een paar dingen gekocht in de stad,en ook nog iets wat ik vorige week heb gekocht.




deze korte broek tot boven de knie met allemaal steentjes en pareltjes.
deze heb ik gekocht bij My fashion Your style het is een winkeltje in Helmond in de vondellaan.


dit rokje heb ik gekocht bij de Lady Sting in Helmond ik moest iets hebben met glitters en kleurrijk want ik ga op Zaterdag 25 mei naar de toppers. het thema is 1001 nacht ! en ik vind het ook nog een leuk rokje voor in de zomer ik combineer het met een zwart shirt en mijn minnetonka sleehakken.



dan kocht ik nog een duikbril want ik doe aan Synchroonzwemmen en mijn duikbril is helemaal beschadigd dus het was hoog tijd voor een nieuwe duikbril deze is van speedo en komt van de intersport. ik heb altijd een speedo duikbril en ik ben er verder ook tevreden over.

ik heb ook nog een feather extension laten zetten maar daar komt ater deze week een blogpost over .


wat vind je  van mijn nieuwe spulletjes ? laat het bij de reacties achter.

XOXO
Gwen van Tilburg

Geen opmerkingen:

Een reactie posten