donderdag 9 mei 2013

Mijn iphone 4 hoesjes.

hee !

ik dacht ik heb een paar leuke Iphone hoesjes waarom zou ik ze niet laten zien aan jullie ?
ik heb een Iphone 4 sinds eind september en ik vind hem echt heel fijn !
dit zijn mijn hoesjes.



deze was eerst van mijn moeder maar die heeft nu een andere telefoon,
 ik gebruik deze eigenlijk nooit maar is natuurlijk wel handig om te hebben.




deze was eerst ook van mijn moeder deze heb ik wel af en toe om mijn Iphone.

dit hoesje vind ik echt heel leuk hij heeft oortjes en aan de onderkant heeft hij ook nog voetjes.
het is alleen niet zo'n praktisch hoesje omdat hij oren heeft maar wel heel leuk. deze is van de H&M .


dit hoesje heb ik van mijn moeder gekregen voor mijn verjaardag als extraatje ze heeft het gemaakt op deze site op de site zijn cadeaus te vinden maar je kan er ook een telefonfoon hoesje ontwerpen super leuke site en van goede kwaliteit ! klik hier  het is echt een goed stevig hoesje want ik heb hem al vanaf oktober er staat een foto van mij op en gwenny's phone.

xoxo

Gwen van Tilburg





Geen opmerkingen:

Een reactie posten