dinsdag 28 mei 2013

Photo Diary #1

hee!

ik heb dus bedacht dat ik de hele week overal foto's maak van wat ik doe dan maak ik een post op zondag en leg ik het uit. aangezien ik een super druk weekend heb gehad komt hij dinsdag dus sorry heel laat !!
maar bij deze Photo Diary nummer 1 !


onze school heeft regelmatig uitwisselingen met andere landen dit keer kwamen er Indiërs naar onze school toe. vmbo-T 3 kregen workshops de jongens met de jongens uit India die gingen sporten en de meisjes kregen met de meisjes uit India een henna workshop. echt super leuk! je mocht ook zelf verzinnen wat je wilde maar op mijn hand/arm had ik gezegd dat ze het zelf mochten weten omdat ze dat leuk vonden. ik heb er wel mijn naam in staan. maar dat zie je niet zo goed op de foto. ik heb op mijn andere hand een "infinity" teken. en ik heb met twee andere vriendinnen ook nog eentje op onze voeten. "faith hope love " ik heb faith.



afgelopen week heb ik dus de site www.9gagbrabant.nl gevonden waar allemaal grappige plaatjes op staan waar onder deze ! het moet wel de humor zijn die je leuk vind. klik hier om de site te bekijken .


donderdag gingen Quinty en ik naar de stad toe en ik heb geen bagagedrager achterop maar wel eentje voorop dus gingen we proberen of we ook zo konden fietsen het lukte echt goed alleen op het laatste zijn we wel gevallen wat een flinke blauwe plek op leverde maar het was zeker een leuke belevenis haha.


op vrijdag avond ga ik meestal lekker in bad met een maskertje op om even bij te komen van de week deze keer had ik alleen wat te  veel schuim er in gedaan haha.


daarna trok ik mijn mooie schattige pyjama broek van de Primark aan hij zit echt fijn ! pyjama's van de Primark zijn echt aan te raden !



laat even bij de reacties achter of je dit een leuk bericht vind !
XOXO
Gwen van Tilburg

Geen opmerkingen:

Een reactie posten