woensdag 8 mei 2013

Remington S7200 wet2straight stijltang + kleine tip

hi!

ik heb sinds kerst een Remington wet2straight stijltang hij is geweldig, als je nog niet weet wat het is, nou het is dus een stijltang waarmee je op handdoekdroog haar je haren kunt stijlen zonder dat het slecht is voor je haren! hoe geweldig is dit?


dit is hem : 



hij werkt super goed ! hij kan tot 230 graden dus hij is ook handig als je dik haar hebt.
het is wel raar als je met natte haren stijlt hij sist  heel erg maar er komt dus stoom uit en dat is het vocht wat in je haren zat.


ik begin eerst met een serum in mijn haar :
dit beschermd je haren.



als je dus uit de douche komt wacht je tot je haren een beetje droog zijn.
hier heb ik een foto waar mijn haren nog nat zijn:

toen heb ik het gestijld en dat duurde tien minuten en dit is het resultaat:

het is wel belangrijk dat je je haren eerst een klein beetje laat drogen want dat werkt het beste.
eerst deed ik mijn haren niet in laagjes drogen en stijlen maar dan blijft het niet zo mooi stijl als je het in laagjes doet wel ! deze stijltang is zeker een aanrader je kan hem trouwens ook gewoon op droog haar gebruiken en je kan de temperatuur zelf in stellen. deze stijltang is te koop bij BCC voor €49,95

een tip : als je haren pluizen of statisch zijn spuit dan wat haarlak in je borstel en borstel je haren door .


bye
xoxo
Gwen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten