maandag 3 juni 2013

Review - Rituals Hammam Hot Scrub

hee !

laatst had ik wat tijd over voordat ik naar school moest,dus was ik wat op de badkamer aan het rommelen en aan het kijken ik kwam de Hammam Hot Scrub tegen van Rituals die ik mijn moeder vorig jaar gaf.












zo ziet hij er uit lekker rustige verpakking.



Er zat nog een klein beetje in dus ik dacht ik ga mijn handen scrubben. Hmm wat houd ik van de geur van de Hammam lijn van Rituals. Wij hebben hier thuis ook altijd douche gel van echt lekker fris. Zo rook de scrub ook. Ik deed hem op mijn handen en ging scrubben. Even wachten en er af spoelen. Ik moet zeggen dat mijn handen altijd al zacht zijn maar nu waren ze echt Super zacht!!! Hij werkt echt goed en ruikt lekker. Ik zou hem zeker weer kopen !

ik vind het sowieso al leuk om bij Rituals in de winkel rond te lopen, het is daar zo rustig en je kan dingen gewoon testen. En super goede spullen kopen natuurlijk.

Deze Hammam Hot Scrub is €15,50  Ik raad hem zeker aan lekkere geur voor Vrouwen en Mannen.


wat vinden jullie van Rituals producten ? 
laat het achter bij de reacties
XOXO
Gwen van Tilburg

1 opmerking:

  1. Ik ga het uitproberen, ziet er goed uit. Ik ben fan van je blogs. Haha xxx

    BeantwoordenVerwijderen