zondag 16 juni 2013

even wat zeggen !

hee!

ik heb echt al lang niks meer geplaatst hier baal ik wel heel erg van maar ik zit nu best druk met school. met de proefwerkweek niet dat het daar van af hangt dat ik blijf zitten maar ik wil gewoon nog even goede punten halen. omdat ik namelijk al mijn punten meeneem naar volgend jaar ik doe dus gewoon volgend jaar al examen :o ik kan het echt niet geloven hoe snel de middelbare school gaat.


hebben jullie ook soms van die tijden dat je nergens zin hebt. ik had dat laatst het werd maar geen mooi weer ik had het echt helemaal gehad ik merk dat altijd dat ik nooit zin heb om mijn haren te doen dus dan word het maar een knot of staart heel saai !! maar nu het weer  mooi weer is word ik er weer helemaal blij van :)


Twitter : GwenTilburgX
Instagram : Gwenvantilburg
waar merk jij het aan als je in zo'n "down tijd" zit ?
laat het weten bij de reactie's 
XOXO
Gwen van Tilburg

1 opmerking: