zaterdag 22 juni 2013

nieuwe functie op instagram :)

hee !

ik zat net wat te zoeken op mijn app store en ik ik zag dat ik updates had ik had de update gedaan van de apps. later ging ik naar instagram toe en ik wilde een foto posten ik zag dat ik ook een filmpje kon maken en ik dacht huh...  is dat nieuw dus ik ging wat rondkijken op internet en inderdaad je kan voortaan een kort filmpje plaatsen op instagram ! hoe leuk is dat het is momenteel alleen nog maar de iphone 4 , 5 maar ik denk dat het binnenkort ook wel zou komen voor android (het kan ook al op android ik zat in de knoei met een andere app sorry.) ik heb het nog niet gebruikt maar ik zal het binnenkort wel doen. mijn instagram is : Gwenvantilburg


dit was een kort berichtje ik ga de komende tijd wat meer bloggen omdat ik vakantie heb ein-de-lijk ik was er echt aan toe. ja trouwen vakantie nog niet officieel ik moet maandag nog mijn boeken inleveren en toetsen inkijken en ophalen en vrijdag rapport ophalen maar ik noem het gewoon al vakantie !

XOXO
Gwen van Tilburg

1 opmerking: