maandag 3 juni 2013

Holy Soda !

hee !

Hebben jullie de reclame gezien met het blije liedje van het drinken Holy Soda.



 Toen ik die reclame zag dacht ik al meteen die wil ik best proeven. Het duurde even voordat ik hem kocht maar ik heb hem nu toch uiteindelijk.

het is voor 100% gemaakt van Natuurlijke ingrediënten, en het bevat niet veel calorieën.






ik vind de verpakking leuk ! Gewoon simpel maar toch niet saai. Op de dop staat ook nog 100% goodness dus nog even dat het 100% natuurlijk is.


de ingrediënten.



Daar ga ik dan het is de smaak appel framboos.Ik heb deze gekozen omdat ik de kleur wel leuk vond haha.
Wat me meteen opviel is dat er niet zo heel veel prik op zit maar dat is eigenlijk ook wel lekker. Ik had het zoeter verwacht maar ik vond het zeker lekker ! En ik ga het zeker weten vaker kopen. Ik raad je het zeker aan om te kopen.

wat vind jij van Holy Soda ?
laat het achter bij de reactie's 
XOXO
Gwen van Tilburg


2 opmerkingen:

  1. Ik hou van die reclame !! Moethet proeven. Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hi Gwen,

    Leuk om te lezen dat je zo enthousiast bent over Holy Soda. Wij raden het ook iedereen aan om te proeven. Worry free met 100% natuurlijke ingrediënten en weinig caloriën!

    Geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen