woensdag 26 juni 2013

efteling reis met school

hee !

ik ben afgelopen vrijdag naar de Efteling geweest met school. onze school organiseert dit altijd vanaf de 2e klas tot en met de 6e klas op de vrijdag van de proefwerkweek. je mag zelf weten of je mee gaat. je gaat dan met bussen naar de Efteling en je mag gewoon rondlopen zonder ergens aan te denken en dan moet je weer op een bepaalde tijd bij de bus zijn om weer naar huis te gaan. dus eigenlijk ga je naar de Efteling zonder school heel gek maar ik zie nooit leraren dan haha. nou ik en mijn twee vriendinnen Desley en Quinty gingen mee. vorig jaar was ik ook mee geweest toen was het ook heel leuk.



op 21 juni zaten we dus in de bus we waren alle drie heel moe maar er zaten dus van die super drukke kinderen achter ons maar dat waren wij waarschijnlijk vorig jaar ook. maar goed eenmaal binnen bij de Efteling. we gingen in de" panda droom "want Desley was daar al lang niet meer in geweest. ik vind het nog steeds mooi gemaakt maar ik ken het verhaal nu inmiddels wel.

het was best druk in het park maar niet echt dat je bij elke attractie een uur moest wachten. we wilde toen naar de" vliegende hollander " gaan alleen die ging net dicht ik denk vanwege een storing. daarna wilde we in de" Python "gaan maar die was ook al dicht wegens onderhoud dit was wel jammer. we gingen toen naar de achtbaan " joris en de draak " het is dus een houten achtbaan waar er twee slingers van karretjes tegen elkaar racen soort van en wij hadden gewonnen haha.

we zijn ook nog met twee andere meisjes in de " piranja "geweest en in de bobslee erg leuk we gingen ook nog even iets eten. toen zijn we met het treintje naar de droomvlucht gegaan. en naar " de vogelrock "

                                    en tuurlijk moesten we in "de carnaval " die blijft leuk !


 ook nog even op de foto met " holle bolle gijs "


met " lange nek " op de foto

 we zijn ook nog even naar het sprookjes bos geweest want de dames wilde een munt uit het kontje van de ezel


Het was echt een super leuke dag met mijn lieve vriendinnen !! 




vind je het leuk als ik een verslag maak als ik een dagje weg ben geweest ? laat het bij de reactie's achter.
XOXO
Gwen van Tilburg



Geen opmerkingen:

Een reactie posten