dinsdag 25 juni 2013

OOTD

hee!

ik vond het wel weer eens tijd voor een Outfit Of ToDay.
ik had dit zaterdag aan maar ik dacht ik kan het best later pas posten want het maakt niet zo heel veel uit.
het was lekker weer maar ik vond het wel wat te koud voor een t-shirt.





ik had mijn eigen gepimpte denim jacket aan daar komt binnenkort nog een post over.
ik had een blauwe tanktop aan uit een boetiek in Breda.
een zwarte broek van de h&m
mijn nike jordan's schoenen waar ik nog steeds verliefd op ben.

omdat het dus niet zo heel warm was dacht ik ik doe gewoon een spijkerjack aan. ik was ook nog even weg geweest maar toen had ik gewoon een bodywarmer aangedaan.




ik had gewoon bb cream, mascara, eyeliner en een gekleurde oog potlood op. niet iets heel speciaals.


ik had deze oogpotlood in Duitsland gekocht maar ze hebben gekleurde oogpotlood ook gewoon van andere merken.
ik vond het wel leuk omdat ik ook blauwe ogen heb en ik vond het ook wel leuk staan bij de tanktop.








XOXO 
Gwen van Tilburg

Geen opmerkingen:

Een reactie posten