dinsdag 8 januari 2013

Mi Moneda

hi!

ik denk dat vele mensen het merk Mi Mineda al kennen kettingen met de verwisselbare munten.
ik heb deze ketting nu al bijna 2 jaar en het is echt mijn lieveling ik draag hem vaak. je hebt een kleine pendant een middel en een grote ik heb de middelste maat die vond ik het mooiste bij mij.
dit is hem :






dit is mijn pendant ( de houder) de middelste maat :

dit zijn mijn munten :




dit zijn de andere kanten :


mijn rosé goude munten zijn erg vies ik snap niet hoe dit komt en durf het niet goed met schoonmaakmiddel schoon te maken. als je weet hoe je dit moet doen laat dan een reactie achter.


Mi Moneda heeft sinds kort iets nieuws dat is een ring waar je het muntje ook kunt vervangen het zit vast door een magneet.

de spullen van Mi Moneda zijn best prijzig maar het is wel goede kwaliteit en je bent het niet snel zat omdat je het kan veranderen.




bye,
xoxo
Gwen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten