zaterdag 5 januari 2013

nail art

hoi,

ik heb vanavond mijn nagels gedaan ik kwam op het idee omdat ik dit zag op internet. ik ben alleen zo dom geweest om de foto niet op te slaan, maar hier zie je het eindresultaat en vertel ik je hoe ik dit heb gedaan.
benodigheden:
  • base coat
  • een vijl
  • glitter poeder ik heb acrylpoeder gebruikt
  • roze nagellak ik gebruik hier van de H&M get a rose 4 me
  • top coat
stap 1: eerst vijl je je nagels.
stap 2 : dan breng je een laagje base coat aan dit beschermd je nagels
stap 3 : ik ben begonnen met de glitter nagels daar breng je op één nagel een laagje doorzichtige nagellak op aan.
stap 4 : ik heb de poeder in het dekseltje gedaan en strooide ik het over mijn nagel heen en ging daarna met mijn vinger boven het potje hangen zodat het er een beetje afvalt.
stap 5 : dit doe je bij de andere 3 vingers ook.
stap 6 : dan lak je de nagel die je een andere kleur wilt roze ( ik heb dat bij mijn ringvinger.)
stap7 : na het laten drogen breng je overal een laagje top coat aan.
stap 8 : genieten van je nagels.


bye,

love Gwen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten