maandag 14 oktober 2013

OOTD: comfy but pretty

hee !

het leek me weer eens leuk om een Outfit Of The Day te doen aangezien ik toch niks te doen had en foto's aan het maken was.



vandaag droeg ik een gebreide trui met een imitatie leren zakje waarop een goud kettinkje nog zat. deze trui is nieuw en hij zit zo fijn! maar is toch nog mooi.
ik heb ook een half imitatie leren legging aan van de Zara hij is aan de voor kant van dat imitatie leer en op de knieën zitten details, aan de achter kant is hij van jogging stof en wederom deze zit ook super fijn.
ik droeg hier onder mijn afgetrapte vans ze zijn toch echt aan het einde van hun leven :( ze zijn zo simpel en niet lomp en dat is goed voor mij aangezien ik klein ben is het niet zo mooi om lompe schoenen te hebben. snel nieuwe kopen dus !



op deze foto's zie je meer de details ik heb ook een oorbel in die super lang is met veren eraan het is de bedoeling dat je die een in doet de lengte is perfect want hij is ongeveer even lang als mijn haren zijn. vrij lang dus. de above knuckle ring die ik om heb is van de h&m met een heel klein hartje er op. ik ben echt verliefd op deze ringen. daar zijn wel de meningen over verdeeld want ik heb ook al van sommige mensen gehoor dat ze het vinden lijken als of de ring niet past. oké daar zit wel wat in maar toch vind ik het mooi :)


wat vind jij van above knuckle ringen ? 
XOXO
Gwen van Tilburg

Geen opmerkingen:

Een reactie posten