donderdag 10 oktober 2013

happy birthday to me !

hee !

ik ben op 2 oktober 15 jaar geworden. Ik zit nu in de vierde leerjaar van vmbo-t dus het examenjaar. ik ben altijd laat jarig. de meeste mensen in mijn klas worden nu 16 maar ik niet. dus daarom ben ik denk ik ook altijd blij als ik jarig ben. omdat ik dan ook eindelijk die leeftijd heb.

ik krijg van mijn moeder een nieuwe kamer maar dat moest nog even wachten maar om mij toch iets te geven kreeg ik een armbandje van Godly jewels en een waardebon. van de vriend van mijn moeder heb ik parfum gekregen en van mijn broer een boek waar ik waarschijnlijk nog een post over ga maken.

van een van mijn beste vriendinnen Quinty kreeg ik een onesie met oren en een staart dus als ik die aan ben ben ik een kat roar :)

van mijn andere beste vriendin Desley kreeg ik een beanie met stenen er op ik had hem al zo vaak op gehad maar heb hem nooit gekocht. ik vond het echt heel leuk om hem te krijgen.

en van mijn andere beste vriendin Robin kreeg ik een waardebon.

ik zeg niet graag van die is mijn beste vriendin want ik heb eigenlijk allemaal goede vriendinnen en ze hebben allemaal plus en min punten net zoals ik dus daarom noem ik ze allemaal beste vriendinnen, and i love them ♥

verder heb ik eigenlijk geld gekregen. ik had zaterdag een feest gehad voor mijn vriendinnen en wat vrienden wat echt heel gezellig was. daarna bleven Quinty , Desley en Robin bij mij slapen. alleen toen kwamen we om half 2 boven moesten we nog een luchtbed op gaan pompen met een voetpomp ughhh en we waren al zo moe maar ja wat moet moet. de volgende dag waren ze alle drie vertrokken. en vierde ik in de middag en avond mijn verjaardag voor familie en vrienden. daar was het ook heel gezellig.

na dit weekend was ik heel moe dus ging ik lekker vroeg slapen in mijn mooie katten onesie.


XOXO
Gwen van Tilburg




Geen opmerkingen:

Een reactie posten