maandag 14 oktober 2013

Autumn ♥





hee !

De zomer is voor bij en de Herfst is weer aangebroken dat betekend voor mij: dat ik jarig ben, lekker weer truien aan. op zoek naar winter kleren. kaarsjes en de lampjes aan.

ik denk dat de herfst mijn favoriete seizoen is want het is niet te koud en niet te warm. tuur lijk vind ik de lente ook fijn maar ik heb altijd moeite met slapen als het warmer is. dus geef mij maar lekker kouder weer en lekker onder de wollen dekens.

bovendien ziet het er buiten ook heel mooi uit, de blaadjes die verkleuren en van de bomen vallen eerder donker. waardoor de geurkaarsen uit de kast gepakt worden.


beautiful  autumn ♥

  love jumpers♥


\
cute dog.


ik weet niet wat ik hier herfstachtig aan vind maar ik moet er toch aan denken.


de herfst heeft niet alleen maar rozengeur en maneschijn. het word weer kouder en eerder donker dus kan je ook in een winter dip komen. ik heb zelf wel altijd best veel last van overgangen van het weer. maar dat duurt gelukkig maar een of twee weken. het is eerder dat ik er aan moet wennen. maar sommige mensen die worden depressief en dat is niet goed. als je met iets zit praat dan met je vriendinnen of familie en krop het niet op want dan ga je het op mensen af reageren en dat is natuurlijk ook niet je bedoeling.

wat vinden jullie van de herfst ? laat het achter bij de reactie's 
XOXO
Gwen van Tilburg

Geen opmerkingen:

Een reactie posten