maandag 29 juli 2013

shoplog Italië

hee !

ik heb ook wat dingen geshopt in Italië en dit wil ik graag aan jullie laten zien. Hierbij dus een shoplog





ik had al wat Italiaanse meisjes in zo'n jurkje zien lopen en ik dacht echt wauw die zijn super mooi.
op een van de avonden liepen we wat verder de boulevard op en ik kwam bij een winkeltje daar hingen ze dan.  een kanten strapless jurkje met een bruin ceintuurtje wat een beetje zwierig valt. I like it dus ik kocht er meteen twee.




in een ecru kleur.


en in een koraalrode kleur.



op de zelfde avond gingen we bij een indiaans winkeltje binnen echt zo'n winkeltje wat je in elk land wel hebt waar ze zonnebrillen verkopen en ook rotzooi. ik vond hier twee paar oorbellen en ik vond ze echt héél mooi !!


deze vind ik de mooiste ze zijn best opvallend maar je kan ze ook gewoon dragen met een staart.


dit paar is echt heel groot maar als je het met losse haren draagt zijn ze ook super mooi. Ik kan ze alleen wel maar in de avond in omdat ze wel zwaar zijn. maar wie mooi wil zijn moet pijn lijden toch ?!



op een andere avond zag ik deze zonnebril een soort van nagemaakte Ray Ban zonnebril met blauwe spiegel glazen. ik zou heel graag een designer zonnebril willen, maar dat is niet zo'n goed plan bij mij aangezien ik mijn zonnebril of kwijt raak of laat vallen. laat ik het maar even houden op goedkopere zonnebrillen :)


we gingen ook een ochtend naar een staatje Sanmarino genaamd dit is een klein staatje waar alles belastingvrij is en het licht zeg maar in de bergen. dus we dachten lekker shoppen maar nee .. ze hadden daar bijna alleen maar allemaal merken van tassen enzovoort zoals moschino. maar toch zag ik deze zonnebril het montuur is roze en een beetje doorzichtig weer spiegel glazen.


weer gewoon in de stad waar wij lagen heb ik deze twee armbandjes gekocht lekker vrolijk en ik vond ze ook heel leuk.


op de laatste avond kocht ik deze tas nog het is een beige tas met allemaal neon gele stenen er op wat ben ik blij dat ik deze heb gekocht ! het is wel een grote tas maar dat maakt niet uit. handig als je gaat winkelen of logeren gymmen of misschien voor in de zomer als schooltas.



je kan de lange hengsel er ook nog van af halen en aan je schouder of gewoon in de hand dragen :)





vind je het leuk als ik een shoplog schrijf. laat bij de reactie achter wat je er van vind.

XOXO
Gwen van Tilburg

Geen opmerkingen:

Een reactie posten