maandag 1 juli 2013

Mijn Sony Reader Limited Edition PRS-T2N !

hee !

ik heb een cadeau gekregen van mijn moeder omdat ik over ben niet dat ik altijd zo'n duur cadeau krijg daarvoor, maar ze was het ook al langer van plan. het is een Sony Reader Limited Edition PRS-T2N.

ik denk dat veel van jullie wel weten wat een E-reader is maar ik zal het nog even proberen uit te leggen. het is dus een soort van tablet waar je super veel boeken op kunt zetten maar het beeld is echt heel anders. je kunt er mee in de zon zitten zonder er last van te hebben. als je de lamp uit doet zie je ook helemaal niks. het is zo gek het is net alsof je een boek aan het lezen bent. er zitten meer voordelen aan zoals je hoeft op vakantie niet zo'n zware tas mee te nemen met boeken er in het staat gewoon op 1 klein dingetje.



  dit is die dan ik heb blijkbaar een limited edition niet dat het veel uit maakt een e-reader is een e-reader.
                          mijn moeder had er ook een roze hoesje bij gekocht van gecko covers.


zo ziet het er uit als de E-reader er in zit er zitten ook nog 2 vakjes in er zit trouwens ook een stokje bij.
ook kreeg  ik er een gecko clipper van gecko covers er bij dat is namelijk wel handig als je in de auto wil lezen maar je rijd door een tunnel.

zo ziet het er uit je ziet het op deze foto niet zo heel goed maar je krijgt wel een idee.

als je de uit-knop heel even in duwt dan gaat hij op slaapmodus en komt er de cover van het boek te staan. wat er leuk uit ziet omdat het dan nog meer op een boek  lijkt.

 de Sony Reader Limited Edition PRS-T2N  is nu bij www.bol.com €99,95
het apparaat is zeker aan te raden ! het is niet dat ik veel boeken lees maar het is zeker handig ook voor op vakantie.


wat vind je er van als ik over iets nieuws schrijf ? laat het achter bij de reactie's.
XOXO
Gwen van Tilburg




Geen opmerkingen:

Een reactie posten