dinsdag 30 juli 2013

cropped tops yay or nay ?

hee !

ik zat dinsdag avond wat random shoplog's te kijken op youtube.
je komt echt veel cropped tops tegen of bustier tops. ik vind ze erg mooi maar soms toch ook wel ordinair en tuur lijk ligt het er aan hoe je het combineert maar het blijft toch wel dat je een stuk lijf ziet. maar bijvoorbeeld bij een high-waisted broekje of een taille rok zie je maar 3 cm. ongeveer. dan vind ik het wel weer super gaaf !




nu heb ik zelf niet het beste figuur om zulke shirts te dragen maar ik vind wel dat je er je mening over mag hebben toch ?



cropped top


dit is dus een cropped top een top dat kort is of ook wel eens een naveltruitje genoemd. 
ik vind dit wel mooi ze heeft namelijk ook een pracht figuur maar als je al een buikje hebt kan het gewoon echt niet vind ik dan. 


dit is ook een cropped top ze heeft er een high-waisted short onder dit vind ik dan al sneller gaan als er maar geen vetrol onder uit komt maar je kan dit wel al sneller zo dragen als je een buikje hebt. :)


bustier top



 dit is een bustier top het is soort van een bh maar dan langer, en het is echt een top zo vind ik hem wel mooi maar toch wat ordinair. ik bedoel zo ga je niet in de stad rondlopen. in Nederland tenminste toch ?!

dit vind ik dan wel weer mooi ook een bustier top maar met een taille rok of een skater skirt.
zo zie ik mensen nog wel rondlopen in Nederland.



dus het is een beetje gemengd wat ik er van vind. als ik het zou dragen zou ik mezelf er niet fijn in voelen. en het zou er ook niet uit zien. maar als je je er fijn in voelt vind ik vooral dat je moet dragen wat je zelf mooi vind :) 


vinden jullie het leuk als ik van dit soort artikels maak ? toch een beetje fashion en mijn mening er van geven.
het is niet dat ik een fashion guru ben of zo maar dit is mijn mening en ik vind dat ik die mag hebben en delen toch ?!

wat vinden jullie van de cropped top en bustier top ? Yay or Nay ? laat het achter bij de reacties.


XOXO
Gwen van Tilburg

1 opmerking:

  1. Ik vind het top als je zulke artikels maakt, ik vind het tenminste wel leuk doeidoei xxx

    BeantwoordenVerwijderen